Biznes-radar.pl
Biznes-radar.pl

Noże introligatorskie – co warto wiedzieć?

W branży poligraficznej niezwykle istotna jest precyzja…

Noże introligatorskie – co warto wiedzieć?

Ozon – jak jest wykorzystywany w dezynfekcji?

Pozbycie się szkodliwych mikroorganizmów wymaga zastosowania sprawdzonych,…

Ozon – jak jest wykorzystywany w dezynfekcji?

Jak obliczana jest zdolność kredytowa?

Zdolność kredytowa to termin, którym określa się…

Jak obliczana jest zdolność kredytowa?

Zawody przyszłości. Jakie stanowiska będą popularne w przyszłości.

Wraz ze zmianami technologicznym i społecznymi następują…

Zawody przyszłości. Jakie stanowiska będą popularne w przyszłości.

Personalizowane pudełka wysyłkowe – tajna broń e-commerce

Personalizowane pudełka wysyłkowe – tajna broń e-commerce

Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Każdego roku średnio pojawia się około tysiąca nowych sklepów internetowych. Co zrobić, by nie przepaść w tłumie?

Według badań konsumenckich, klienci sklepów internetowych, szczególnie cenią sobie łatwość i szybkość zakupów, w tym możliwość nabycia towaru bez konieczności rejestracji, jasne zasady zwrotów oraz szeroko rozumiany design. Rozwijając swój internetowy biznes, zadbajmy nie tylko o atrakcyjne logo i witrynę sklepu, ale też o to opakowania wysyłkowe, które powinny być naszą najlepszą reklamą.

Bądź eko i postaw na karton

Jak zapakować naszą paczkę, by swym wyglądem nie zniechęciła do naszego sklepu klienta? Zamiast tradycyjnych folii czy kopert bąbelkowych, lepiej postawić na opakowania wykonane z kartonu. Są one wytrzymałe, odporne na uszkodzenia podczas transportu, Jeśli zostaną odpowiednio dobrane, gwarantują też stabilność przewożonego towaru. Pudełka kartonowe są też ekologiczne i mogą być potem wykorzystane powtórnie, np. do przechowywania.

Wyróżnij się!

Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, postaw na grafikę. Wówczas nawet szare opakowanie stanie się atrakcyjne i będzie zwracać na siebie uwagę. Ciekawymi zabiegami jest zamieszczenia na pudełku, obok logotypu naszego sklepu, także wiadomości dla naszego klienta, jak: Miło Cię widzieć! Fajnie, że jesteś z nami! i inne. Możemy też pójść o krok dalej i skorzystać z możliwości personalizacji. Pudełka kaszerowane to takie, na które nakleja się grafikę wydrukowaną wcześniej w drukarni offsetowej. Można je dodatkowo zabezpieczyć i uszlachetnić, np. folią lub lakierem UV. Możemy też postawić na pudełka z obwolutą wykonaną z kartonu z indywidualnym nadrukiem.

Karton kartonowi nierówny

Wybierając karton, z którego ma być wykonane nasze opakowanie, warto też zwrócić uwagę na grubość tektury, liczbę warstw oraz, czy posiada dodatkowe zabezpieczenia w postaci np. folii UV. Być może to szczegóły, gdyż na końcu i tak najważniejsze jest, by zamówienie dotarło do adresata w nienaruszonej formie, ale dzięki tym detalom możemy sprawić, że chętniej on zrobi zakupy właśnie w naszym sklepie a nie u konkurencji.

Jakie pudełka wybrać?

W branży e-commerce szczególnie liczy się oszczędność miejsca oraz szybkość. Dlatego wielu właścicieli sklepów internetowych wybiera pudełka z automatycznym dnem. Przechowuje się je w formie złożonej, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca. Do jego złożenia nie potrzebujemy taśmy czy nożyczek, wystarczy je ścisnąć z obu stron i będzie gotowe.

Kolejnym popularnym modelem są pudełka klapowe. Dzięki specjalnym skrzydełkom są wygodne do pakowania. Do ich zamknięcia stosuje się pasek taśmy samoklejącej. Takie pudełka dostaniemy w hurtowniach, a także na poczcie.

Jeśli zależy nam na eleganckim opakowaniu, powinniśmy pomyśleć o pudełkach fasonowych. Pudełka fasonowe mogą mieć dowolny kształt lub rozmiar, gdyż są wykonane z wykrojnika. Podobnie jak poprzednie modele pudełka te są proste do złożenia i łatwo je się przechowuje. Ten typ opakowań jest bardzo często wykorzystywany w e-commerce, szczególnie przez sklepy odzieżowe. Wystarczy wyłożyć takie pudełko bibułą w naszych kolorach, zakleić personalizowaną naklejką i gotowe. Efekt „wow”jest gwarantowany.

 

Zobacz inne

2021-03-20

Content Marketing – jak zarabiać na treściach
Internet

Content Marketing – jak zarabiać na treściach

Wzrost zainteresowania content marketingiem na polskim rynku może być szansą dla rodzimych wydawców internetowych na…

2022-06-02

Rodzaje kredytów dla samorządów terytorialnych
Kredyty

Rodzaje kredytów dla samorządów terytorialnych

Jednostki samorządu terytorialnego, aby mogły realizować powierzone im zadania, muszą dysponować środkami finansowymi. Z racji…

2021-03-20

Czym charakteryzuje się polisolokata?
Finanse

Czym charakteryzuje się polisolokata?

Arsenał instrumentów finansowych w ofercie banków jest niemalże niewyczerpany. Od paru lat znajduje się w…

2022-02-09

W jakich zbiornikach można przechowywać wodę techniczną?
Biznes

W jakich zbiornikach można przechowywać wodę techniczną?

Na rynku dostępne są pojemniki przeznaczone do różnego rodzaju substancji. Wybór odpowiedniego produktu ma znaczenie…

Dodaj komentarz

Nigdy nie udostępnimy Twojego e-maila.