Biznes-radar.pl
Biznes-radar.pl

Jak sprawdzić czy jestem ubezpieczony?

Zazwyczaj wiemy czy jesteśmy ubezpieczeni czy nie.…

Jak sprawdzić czy jestem ubezpieczony?

Jak działa reklama Google Ads?

Czy nam się to podoba czy nie,…

Jak działa reklama Google Ads?

Czym są znaki towarowe i jak zastrzec ich ochronę?

Znakiem towarowym jest oznaczenie, które pozwala na…

Czym są znaki towarowe i jak zastrzec ich ochronę?

Precyzyjne dozowanie smaru gwarancją poprawnego działania maszyn i urządzeń

Kupując maszyny produkcyjne, rzadko myśli się o…

Precyzyjne dozowanie smaru gwarancją poprawnego działania maszyn i urządzeń

Personalizowane pudełka wysyłkowe – tajna broń e-commerce

Personalizowane pudełka wysyłkowe – tajna broń e-commerce

Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Każdego roku średnio pojawia się około tysiąca nowych sklepów internetowych. Co zrobić, by nie przepaść w tłumie?

Według badań konsumenckich, klienci sklepów internetowych, szczególnie cenią sobie łatwość i szybkość zakupów, w tym możliwość nabycia towaru bez konieczności rejestracji, jasne zasady zwrotów oraz szeroko rozumiany design. Rozwijając swój internetowy biznes, zadbajmy nie tylko o atrakcyjne logo i witrynę sklepu, ale też o to opakowania wysyłkowe, które powinny być naszą najlepszą reklamą.

Bądź eko i postaw na karton

Jak zapakować naszą paczkę, by swym wyglądem nie zniechęciła do naszego sklepu klienta? Zamiast tradycyjnych folii czy kopert bąbelkowych, lepiej postawić na opakowania wykonane z kartonu. Są one wytrzymałe, odporne na uszkodzenia podczas transportu, Jeśli zostaną odpowiednio dobrane, gwarantują też stabilność przewożonego towaru. Pudełka kartonowe są też ekologiczne i mogą być potem wykorzystane powtórnie, np. do przechowywania.

Wyróżnij się!

Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, postaw na grafikę. Wówczas nawet szare opakowanie stanie się atrakcyjne i będzie zwracać na siebie uwagę. Ciekawymi zabiegami jest zamieszczenia na pudełku, obok logotypu naszego sklepu, także wiadomości dla naszego klienta, jak: Miło Cię widzieć! Fajnie, że jesteś z nami! i inne. Możemy też pójść o krok dalej i skorzystać z możliwości personalizacji. Pudełka kaszerowane to takie, na które nakleja się grafikę wydrukowaną wcześniej w drukarni offsetowej. Można je dodatkowo zabezpieczyć i uszlachetnić, np. folią lub lakierem UV. Możemy też postawić na pudełka z obwolutą wykonaną z kartonu z indywidualnym nadrukiem.

Karton kartonowi nierówny

Wybierając karton, z którego ma być wykonane nasze opakowanie, warto też zwrócić uwagę na grubość tektury, liczbę warstw oraz, czy posiada dodatkowe zabezpieczenia w postaci np. folii UV. Być może to szczegóły, gdyż na końcu i tak najważniejsze jest, by zamówienie dotarło do adresata w nienaruszonej formie, ale dzięki tym detalom możemy sprawić, że chętniej on zrobi zakupy właśnie w naszym sklepie a nie u konkurencji.

Jakie pudełka wybrać?

W branży e-commerce szczególnie liczy się oszczędność miejsca oraz szybkość. Dlatego wielu właścicieli sklepów internetowych wybiera pudełka z automatycznym dnem. Przechowuje się je w formie złożonej, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca. Do jego złożenia nie potrzebujemy taśmy czy nożyczek, wystarczy je ścisnąć z obu stron i będzie gotowe.

Kolejnym popularnym modelem są pudełka klapowe. Dzięki specjalnym skrzydełkom są wygodne do pakowania. Do ich zamknięcia stosuje się pasek taśmy samoklejącej. Takie pudełka dostaniemy w hurtowniach, a także na poczcie.

Jeśli zależy nam na eleganckim opakowaniu, powinniśmy pomyśleć o pudełkach fasonowych. Pudełka fasonowe mogą mieć dowolny kształt lub rozmiar, gdyż są wykonane z wykrojnika. Podobnie jak poprzednie modele pudełka te są proste do złożenia i łatwo je się przechowuje. Ten typ opakowań jest bardzo często wykorzystywany w e-commerce, szczególnie przez sklepy odzieżowe. Wystarczy wyłożyć takie pudełko bibułą w naszych kolorach, zakleić personalizowaną naklejką i gotowe. Efekt „wow”jest gwarantowany.

 

Zobacz inne

2022-02-07

Czym powinna się cechować dobra wizytówka firmowa?
Biznes

Czym powinna się cechować dobra wizytówka firmowa?

Choć żyjemy w czasach, w których większość informacji możemy znaleźć w Internecie, w dalszym ciągu…

2021-08-16

Magazyny samoobsługowe a koszty magazynowania
Finanse

Magazyny samoobsługowe a koszty magazynowania

Utrzymanie własnych powierzchni magazynowej jest kosztowne, bez względu na stopień rozbudowania. W celu uzyskania znaczących…

2021-05-18

W jakie środki do prania zaopatrzyć swój sklep?
Biznes

W jakie środki do prania zaopatrzyć swój sklep?

Jednym z najbardziej opłacalnych biznesów jest sklep z chemią gospodarczą. Produkty oferowane w takim sklepie…

2021-07-22

Czy możliwe jest odrzucenie spadku?
Hipoteka

Czy możliwe jest odrzucenie spadku?

Spadek nie zawsze wiąże się z pozyskaniem dóbr czy pieniędzy – nierzadko zdarzają się sytuacje,…

Dodaj komentarz

Nigdy nie udostępnimy Twojego e-maila.